Världsutställning Danmark

2010-07-19 @ 00:04:41
Måste ju även rapportera hur det gick för Nelly nere i Danmark på världsutsställningen! Och det gick riktigt bra, så stolt över min tjej!

Dansk colliespecial fick alla trefärgade tjejerna, Nelly, Zenna, Zmila och Zoya EXC (Excellent = 1a med CK om jag nu fattat rätt) Och Nelly placerade sig 5:a i sin klass.

World Dog Show - Nelly EXC och 4a i sin klass av ca 30 hundar tror jag det var. Så jag har med andra ord den FJÄRDE BÄSTA COLLIE JUNIORTIKEN i världen!!! :) Lite stolt! Hon kan när det gäller minsann. Även Zoya fick EXC på världsutställningen.

Denna gång var det Nellys tur att slå syrran Zenna, dom turas om det är bra! :) Man måste ju dela med sig.



Nellys rosetter, den gröna från dansk colliespecial, och lila världsutställningen



Tack igen Maria och Jari för att ni ville ta med Nelly på resan! :)


kommer bilder från utställningarna snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0