Nelly på roadtrip till Danmark

2010-06-17 @ 22:19:36
Nu har Nelly åkt... 10 dagar är hon borta!!! Nellys uppfödare Maria och Jari tog med min lill tjej till världsutställnigen i Danmark. Syster Zenna, mamma Zoya och Zmila är också med på resan. Ca 10 dagar blir dom borta, med lite stop på utställning i Jönköping några dagar innan dom fortsätter mot världsutställningen. Jätte roligt att dom ville ta med Nelly, men tråkigt att Nelly är borta, kommer sakna henne så mycket!! Hon är ju mattes tjej! Hade varit roligt att följa med, men jag jobbar så denna gång gick det inte.

Hoppas att det går super bra där nere för våra underbara trefärgade tjejer och att dom kommer hem med storvinster! Kanske uppdaterar här under deras resa då jag får rapporter hur det går. Nu ska jag försöka fundera vad jag ska göra när inte Nelly är här och har kvällsmys med matte...

Kommentarer
Postat av: emelie

Känner verkligen med dig! Skulle aldrig klara tio dagar utan mina hundar! Men håller tummarna för Nelly i d-mark hon kommer att kicka ass!

2010-06-23 @ 17:57:10
URL: http://emelodisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0