Trevlig dag på stranden!

2010-05-15 @ 00:29:14

Det klarnade upp och blev super väder idag, riktigt sommar väder! Vi åkte ut mot svartöstan och gick från svartöbrinken längs vattnet så långt det gick och på vägen tillbaka stannad vi på en liten enslig strand, gjorde upp eld, grillade korv, badad fötterna (jag, inte badkrukan peter) och nelly bade upp till magen. Vi satt och mådde gott bara!



"Lek med mig, lek med mig!" sötnos :)



Elden



Nelly badar. Hon gick ner många gånger och svalkade sig.



Nelly tar det lugnt, hon såg så fridfull ut där hon låg :)



SÖTNOSEN, och så tassarna i kors - så söt min lill nellsan :)


Hoppas på lika fint väder imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0