Sista kvällen med Ztorm

2010-04-24 @ 21:59:51
Imorgon ska Ztorm åka hem, om Maria får flyga hem från Stockholm. Ztorm får gärna stanna här hos oss ett tag till, har ju hunnit vänja oss vid att ha honom här och det är ju så mysigt.

Vi är nyss inkommen från en lång promenad med hundarna. Blev längs vattnet och runt udden, men vi stannade och gjorde lite olika saker så tog mer än en och en halv timme att gå :) Ztorm och Nelly sprang och busade och jagade pinnar. Sen stannade vi vid Hälsans Hus på den "lilla fotbolls/basket/is planen och hade träning. Det är ju perfekt ställe att träna på när det är "sarg" runt om allt, att jag aldrig tänkt på det tidigare. Dit ska jag och Nelly och träna i veckan! :) När vi kom till udden så turades jag och Peter om att springa och gömma oss i skogen och så fick Nelly och Ztorm leta oss, väldig roligt, och duktiga är dom, full fart!

Nelly gjorde en så rolig sak idag också. Jag, Peter, Stefan och Nelly satt i soffan, Nelly på "sin" plats, men sen gick hon ner för att dricka vatten och då hoppade Ztorm upp och tog hennes plats - Nelly blev lite sur och hoppade upp i soffan och satte sig lite gran på honom. När han inte fattade att hon tyckte att han skulle flytta sig så satte hon sig rakt på honom! Det såg så roligt ut, Ztorm blev lite sur, men han flyttade sig i alla fall. Haha.

Nu ska vi grilla och äta vår sena middag (åt "lunch" vid halv 4 så vi är lite sega idag) och hundarna ska få varsitt ben om dom orkar äta, båda två ligger utslagna - Nelly i soffan och Ztorm på golvet.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha :D

Oj, vad det ska ha sett roligt ut när Nelly satte sig på Ztorm :D

Som det ser ut nu så går planen som vanligt imorgon så i så fall lyfter jag 9.30 från Arlanda. Borde vara hos er kring 11-tiden.

2010-04-24 @ 22:34:48
URL: http://bloggen.brudholmens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0