Ztorm på besök i helgen

2010-04-23 @ 17:23:52

Är hundvakt åt Ztorm hela helgen! Roligt! Och kul för Nelly med en kompis och jag tycker det är jätte roligt med en till collie här hemma :)

Maria (Brudholmens kennel) var och lämnade av Ztorm här för ett tag sedan. Nelly blev jätte glad när dom kom och pratade, log och skrattde!! som sin mamma, en skrattande hund! Sedan har dom båda legat i soffan med mig och Nelly blev lite sotis då Ztorm kom och myste i min famn så när han gick ner så kom och la sig i min famn och ville mysa, annars brukar hon inte komma och krypa upp så speciellt ofta, sötnosen! Ztorm har nu upptäck Nellys alla leksaker och sprider ut dom i lägenheten och vill att jag ska kasta, haha - tokkillen!



Nelly och Ztorm



Ska gå en snabb sväng med dom nu, vi ska till skogen snart så dom får springa och busa ordentligt!

Återkommer med uppdatering hur det går för sötnosarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0