Nelly 1 år!!!

2010-06-07 @ 20:30:36
GRATTIS Zoega kullen och min Nelly som fyller 1 år idag!!

Tänk att tiden gått så fort, hon var ju nyss en liten söt lurvig björn som vi hämtade hem. Det har varit en underbar tid med världens bästa collie!

Idag har vi tagit det ganska lugnt, bara varit ute och promenerat, busat och haft roligt. Jag och Peter har varit ute tillsammans med Nelly, lekt kurragömma, haft dragkamp och bara haft roligt med lill tjejen! Som det ska vara på ens födelsedag :) Och självklart så måste ju Nelly få en födelsedagstårta, så gick till affären och köpte massa goda saker vilket var uppsakattat!



En "tårta" till födelsedagsbarnet, bestående av bröd, mjukost, leverpastej, ost och korv! Kan det bli mycket bättre? :)



Nelly tittar på mig och väntar på VARSÅGOD, det var jobbigt att behöva vänta innan...


... hon ÄTNLIGEN fick hugga in på den stora godbiten!



Och det tog inte länge tills den var borta :)


Imorn blir det lite träning, vi laddar för utställning i Gällivare på lördag!

Kommentarer
Postat av: Kakan o Lassie

Grattis Nelly! Du verkar ha haft en skön o rolig dag. Själv fyllde jag år för en vecka sedan och fick välja på att göra roliga saker, jag valde att spela frisbee bl.a. Nospussar från Lassie http://collieflickan.blogspot.com/2010/05/grattis-till-mig-idag.html

2010-06-08 @ 09:09:15
URL: http://collieflickan.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tänka sig att söta Nelly redan är ett år! =)

Ses på lördag :)

2010-06-08 @ 10:04:18
URL: http://guldus.blogg.se/
Postat av: Maria

Lill-flickan börjar bli stora damen! Hon är så duktig =), väntade fint på den smaskiga födelsedagstårtan! Imorgon ska vi nog fixa ihop nåt liknande till Ztorm, Zmilla och lite i efterskott Zenna =). Ses snart!

2010-06-08 @ 22:26:59
Postat av: Jonna

Bantar inte nelly? :P

2010-06-09 @ 12:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0