100316

2010-03-16 @ 13:37:17

Tog med Bruno på promenad idag, så Nelly fick en buskompis. Hade även med en tennisboll som dom fick leka med. Bruno var hellt tokig i bollen och ville egentligen bara ha den själv, haha!

Men blev ingen jätte lång promenad, bar ca 40 -45 min. Bruno testade mina gränser och mitt tålamod lite, då det var första gången jag hade han själv utan Evelina. Och det var gansa mycket folk ute på isen, så orkade inge mer, haha! Han sprang över isen till en hund och sprang på isen efter en spark. En lite buse, haha! Men han var duktig också och kom när jag ropade och med bollen :) och roligt hade Nelly och Bruno när dom busade med bollen och sedan en pinne på vägen hem. :)

Nästa gång jag tar med honom så går det nog bättre, ska ha bättre tålamod då och lite mindre störningar :)



Bruno och Nelly. Tvinnlingar till vänster? Ser kul ut när dom står på samma sätt och med ena framtassen upp :)



Bus med bollen!



Pinnkamp :)


Kommentarer
Postat av: husse

Det heter tvillingar inte tvinnlingar :)

2010-03-31 @ 06:39:26
Postat av: Lollo

Vet du varifrån Viggo kommer? Har nämligen fött upp en Viggo & han som du har på kort påminner väldigt mycket om honom så jag undrar om det kan vara från mig han kommer :-)

2010-03-31 @ 23:44:45
URL: http://www.top-fashion.net
Postat av: Lollo

Det måste vara han, för visst är det Evelina Jatko som har honom?

2010-03-31 @ 23:47:01
URL: http://www.top-fashion.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0